za čas, ko niste na kolesu

Izberi kategorijo

Črni vrh na Čemšeniški planini

Miha, 25. marca 2011

Uff, ta pa je bila obiskana. Tokrat smo se odpravili na Črni vrh na Čemšeniški planini. Štartali smo iz Izlak in ko sva se s kolegom pripeljala na zbirno mesto sva kar zazijala. V pripravljanju je bilo vsaj 20 kolesarjev. Navajeni smo, da gremo na ture skupina od 3 do 5 mučenikov. V glavnem mašinerije je bilo na kupu kot bi bil v res dobro založeni trgovini. Z razsvetljavo opremljeni smo krenili užitkom na proti. Tura je bila čudovita, sicer dolg ampak prijeten vzpon in še prijetnejši spust. Vzpon je na delih dokaj strm, priznam tudi pešačil sem. Očitno premalo treniram. Če se nas zemlja niti čez zimo ni uspela popolnoma otrest, nas sedaj pomlad kar vabi naj pridemo nazaj na njene stezice…

Še povezava do sledi primerne, da jo naložite na svoj GPS sprejemik

2 komentarja

1. Robert pravi:

Američanom je verjetno čisto jasno kako hitro si vozil in za koliko se je potrebno dvignit/spustit. Pri nas v Sloveniji pa uporabljamo metrični merski sistem.

• Matej pravi:

Res je. Imaš prav. Garmin spletna aplikacija v osnovi vse podatke prikazuje v miljah ipd., vendar je na srečo v zgornjem desnem kotu gumb za preklop v metrične enote, ki bo rešil zagato. Obilo užitkov v vožnji.