Nabiranje kondicije - Bikebook

za čas, ko niste na kolesu

Izberi kategorijo

Nabiranje kondicije

Miha, 21. aprila 2018

Še večraj sem razmišljal o Veliki planini in bil skoraj prepričan, da jo bom mahnil tja. Nekako skriti pogoj je bil, da se moram vstati dovolj zgodaj, da prehitim potencialne pešce. Ko sem odprl oči, se mi seveda nikakor ni zdelo smiselno dvigniti riti iz postelje in tako je Velika planina padla v vodo.
Za trening bodo dobri tudi lokalni hribčki. Malo gor, malo dol, malo sem, malo tja in se bo že nabralo. Kot se je izkazalo so bili vzpončki več kot dovolj zahtevni, spusti pa so imeli za moj okus pomanjkanje tehničnih odsekov. Tu in tam sem malo izsilil kak pivot, na delčkih je bilo malo strmo, to je bilo bolj kot ne to.
Med potjo nisem mogel mimo razgledov na alpe. Ti so se odprli, ko sta za menjoj že bila Golovec in Molnik. Vidljivost je bila dokaj dobra, z izjemo nekaj smoga nad Ljubljano je bilo videti tako Karavanke kot Kamniške in Julijske alpe. Ja saj vem, da se vse vidi tudi iz Ljubljane ampak to je bilo mimogrede, kot majhna nagrada. Glede na njihovo, še zmeraj belo, podobo je očitno še prezgodaj za kako resno kolesarsko turo v tisto smer.
Na začetku sem rekel, da se bo nabralo… In se je, nabralo se je pet vzpončkov, pet spustov in kar precej utrujenosti v nogah. Praktično je bil en tak intervalni trening z zelo raztegnjenimi intervali. Verjetno bo koristilo, škodilo sigurno ne bo. Sicer pa že ta pomladna svežina, ko vse poganja, cveti in zeleni prav blagodejno vpliva na počutje.

Komentiraj